
O companie are nevoie de o strategie buna pentru a face fata concurentei si a ramane pe piata. Astazi, web-ul este in mod clar locul unde trebuie sa ajungi la client, deoarece totul se intampla online. SEO joaca un rol foarte important in aceasta strategie si permite site-urilor sa castige vizibilitate in motoarele de cautare si sa atraga trafic catre site-ul vostru. Cu toate acestea, SEO nu este singurul lucru care poate pune o afacere in lumina reflectoarelor: combinate cu relatii publice bune (sau PR), ambele se vor completa reciproc si vor permite ca o strategie de marketing digital sa fie extrem de eficienta. Iata, asadar, motivele pentru care ar trebui sa va combinati fara intarziere PR-ul cu strategia SEO, pentru a atinge noi culmi!
ADAPTAREA PR SI SEO LA MOTOARELE DE CAUTARE
In ultimii ani, Google si-a rafinat algoritmii pentru a identifica mai usor tehnicile SEO proaste si pentru a pune experienta utilizatorului pe primul plan. SEO, care este arta de a pozitiona continutul web in primele rezultate naturale ale motoarelor de cautare, desi indispensabila, trebuie sa fie insotita de strategii care sa prezinte utilizatorilor de internet un continut calificat. Site-urile care se concentreaza pe satisfactia clientilor tind sa se claseze mai bine in motoarele de cautare decat altele. Poti vedea detalii pe spartanseo.ro.
Prin urmare, afacerea voastra va avea mai mult succes daca veti combina factorii de pozitionare SEO cu relatiile publice. Relatiile publice se refera la consolidarea imaginii si gestionarea reputatiei unei companii prin intermediul mijloacelor de comunicare traditionale (radio, presa, televiziune). Acest lucru inseamna sa vorbesti despre compania ta si sa determini oamenii sa vorbeasca despre ea, sa impartasesti continutul cu mass-media, precum si sa analizezi si sa implementezi strategia tehnica SEO. Prin urmare, SEO si PR sunt concepute pentru a ajuta la dezvoltarea unei strategii de continut care va aduce beneficii utilizatorilor intr-un mod natural.
BENEFICIILE COMBINARII ACESTORA
Incorporarea relatiilor publice in strategia SEO va avea efecte extrem de pozitive pentru promovarea unui site web. Ajuta la crearea unei constientizari pe web si la atragerea de influenceri catre o companie. Pe scurt, SEO si PR impreuna permit :
- Imbunatatirea pozitionarii continutului in motoarele de cautare;
- Cresterea traficului catre un site web;
- Construirea increderii in companie;
- Cresterea vanzarilor.
Cu ajutorul unor relatii publice de calitate, combinate cu SEO, veti putea obtine mentiuni pe site-uri terte si, astfel, veti castiga vizibilitate, stapanindu-va in acelasi timp reputatia online si convingandu-i mai mult pe internauti.
OBTINEREA DE LEGATURI PRIN RELATII PUBLICE
Companiile folosesc relatiile publice pentru a obtine link-uri, numite „backlink-uri”. Acestea sunt link-uri catre site-ul lor web, retelele lor sociale sau continuturi specifice. Aceste linkuri sunt extrem de importante, deoarece Google considera ca aceste linkuri reprezinta o modalitate de a determina popularitatea unei companii si credibilitatea site-ului sau. Acesta acorda prioritate companiilor cu cel mai mare numar de link-uri relevante si de calitate. Relatiile publice sunt o modalitate foarte buna de a genera aceste legaturi si, prin urmare, reprezinta un factor important in pozitionarea si traficul in motoarele de cautare. Pe scurt, relatiile publice pentru SEO constau in abordarea strategica a persoanelor care va pot ajuta sa obtineti plasamente si link-uri.