La tot pasul suntem asaltati de informatii, despre ce este mai bine sa alegem o anumita agentie in detrimentul alteia. Alegerea unei companii pentru redactarea unor advertoriale care sa fie utilizate intr-o campanie, poate sa fie o misiune destul de dificila si este nevoie de multa implicare si atentie pentru a face o selectie potrivita.

Mai ales daca nu ai experienta in domeniu si nu cunosti multe aspecte, poate sa fie destul de dificil sa descoperi criteriile de alegere a unei agentii care sa redacteze advertoriale pentru campanii. Pentru a te ajuta sa iei o decizie cat se poate de buna, am intocmit o lista cu lucrurile pe care trebuie sa le eviti atunci cand doresti sa colaborezi cu o agentie.

Nu te increde in mesaje publicitare de tipul ,,companie de top” sau ,,noi te punem fata in fata cu succesul”

De cele mai multe ori, in spatele unei reclame frumoase se ascunde o agentie care ofera numai promisiuni. Mai ales daca iti promit ca iti vor aduce rezultatele dorite in campaniile de advertoriale SEO peste noapte atunci in mod clar este ceva suspect. Pentru redactarea unui advertorial de calitate este nevoie de documentare si de timp suficient alocat pentru a obtine un text prin care sa se indeplineasca obiectivele vizate.

O agentie formata din profesionisti nu are nevoie de reclame care sa atraga atentia asupra lor cu orice pret, acestia sunt recomandati de clienti si au multe recenzii pozitive pe site si pe retelele de socializare.

O prezentare spectaculoasa a serviciilor nu inseamna si calitate

Atunci cand alegi o agentie care sa iti creeze campanii de advertoriale nu trebuie judecata dupa coperta. O reclama frumoasa nu inseamna intotdeauna ca agentia este una profesionista, in schimb, poti sa soliciti un portofoliu, sa analizezi unde vor fi publicate advertorialele si astfel vei putea sa iti faci o idee legat de modul cum lucreaza.

Ieftin si bun?

Cel mai adesea primesti pentru ce platesti. Sunt foarte putine cazurile in care serviciile ieftine sunt si de calitate. Agentiile profesioniste nu ofera servicii ieftine ci preturi apropiate de cele ale pietei. Serviciile ieftine sunt asociate cel mai des cu servicii de calitate slaba. Intai de toate, trebuie sa iti pui intrebarea daca agentia cu care doresti sa colaborezi pentru campaniile de advertoriale SEO iti pot oferi ceea ce ai nevoie pentru a-ti indeplini obiectivele.

Pentru inceput este bine si asa

Multi dintre antreprenorii romani nu se gandesc decat pe termen scurt, nu planifica si aleg in functie de nevoile actuale. Gandeste-te de doua ori inainte sa alegi o firma pentru realizarea unei campanii de advertoriale intrucat la final acelasi serviciu poate sa te coste de doua ori intrucat daca nu pot sa iti ofere ce ai nevoie atunci vei sfarsi prin a cauta alta agentie si sa platesti din nou serviciile.

Evitand aceste lucruri vei putea sa colaborezi cu o agentie serioasa iar campania de advertoriale SEO isi va indeplini obiectivele principale vizate cu succes.